Dokud člověk nepozná realitu, nejednou neví, jaká tato je ve skutečnosti. Žije se svými představami, které jsou nejednou na hony vzdálené skutečnosti. A k podobným případům patří jednoznačně i internetové podnikání. U něj si totiž nezkušení lidé často představují, že je vlastně náramně jednoduché. Vždyť si to jenom vezměte:
- Internetový podnikatel nemusí mít širokou a samozřejmě drahou síť provozoven a obchodů, aby se uživil. Klidně mu stačí i jen jediný web, na kterém svou nabídku uveřejní.
- Internetový obchodník nemusí mít ani tolik zaměstnanců jako obchodník klasický, protože si vystačí i jenom s těmi, které má v centrálním skladu, respektive ve výrobě.
- A takový internetový podnikatel sežene daleko snáze dostatek zákazníků, protože má internet spoustu uživatelů, mezi nimiž se přece musí dostatek zákazníků lehce najít.
Ovšem jakkoliv to vyznívá věrohodně a jednoznačně, realita je přece jenom jiná. A to i co se výnosnosti takového internetového podnikání týká. Jistě, podnikateli jeden web stačí, ale aby přinášel zisky, jsou tu potřeba zákazníci. Web tedy musí mít potřebnou návštěvnost. A tu v mnoha případech nemá. Uživatelů internetu je sice dost, ale není jisté, že si najdou cestu právě na určitý web. A tak není o nejednu nabídku projevován dostačující zájem.
A to se musí samozřejmě změnit. A s tím si kdejaký internetový podnikatel neporadí. A když to nezvládne, má smůlu. Nebo musí najít někoho, kdo ví, jak na SEO optimalizaci. A naštěstí se tu dá najít někdo, kdo pomůže. Firma, která zajišťuje internetovým podnikatelům pomocí SEO nebo PPC právě onu nepostradatelnou návštěvnost. Je tu zkrátka i dostupná a nenahraditelná pomoc pro internetové podnikatele, kteří zrovna neslaví podnikatelské úspěchy. Kteří potřebují vyšší návštěvnost a víc zákazníků. A díky této pomoci se jí dočkají.